روستای لاین و دانلود - آرشیو 1391/1

تبلیغات
تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:21

منبع : www.AsanDownload.com


در آسان دانلود نمونه های مختلفی از بازی های اتومبیلرانی را تا به حال معرفی کرده ایم اما جای یک موتور سواری جذاب و با کیفیت خالی بوده است. مسابقات موتور سواری که سراسر هیجان بوده و یکی از جذاب ترین بازی ها محسوب شده و می شوند. SBK-09 Superbike World Championship نام نسخه 2009 از این بازی است که این بار قصد معرفی آن را داریم. بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی که در پیست های پر پیچ و خم طراحی شده و اینجاست که کاربر باید تمام هنر خود را در قالب سرعت به نمایش گذارد.  نهایت سرعت و گرافیک فوق العاده عالی دو مشخصه اصلی این بازی محسوب می شوند ؛ گرافیک ، صحنه های اکشن بازی و به طور کلی تمامی موارد مربوط به تصویر آنقدر قدرتمند شبیه سازی شده اند که مطمئنا کاربر در نگاه اول هم مجذوب این بازی سراسر هیجان خواهد شد. موزیک و صداهایی که در طول بازی اجرا می شوند با تصاویر کاملا هماهنگ بوده و برای مثال حتی صدای گاز موتور آنقدر زیبا شبیه سازی شده که گویی کاربر در کنار موتور حاضر است و صدا را با گوش خود می شنود. امکان انتخاب موتور دلخواه ، موتور سوار دلخواه ، امکان طراحی رنگ و شکل کلی موتور ، انجام بازی به شکل های مختلف و مراحل گوناگونی که امکان مسابقه به صورت تک نفره یا مسابقات قهرمانی هم در آن ها گنجانده شده است از جذابیت های این بازی محسوب می شوند. SBK-09 Superbike World Championship که به صورت کاملا سه بعدی شبیه سازی شده است علاوه بر این که برای سنین مختلف هم قابل استفاده بوده به سادگی هم قابل نصب ، اجرا و قابل بازی کردن است. امکان انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره تا 8 نفر مختلف از قابلیت های جالبی هستند که در این بازی فوق العاده به چشم می خورند. این بازی که نسخه کامل و جدید آن پیش روی شما کاربر عزیز قرار دارد از حجم نسبتا بالایی برخوردار است اما با فشرده سازی همان نسخه حالا به 700 مگابایت کاهش یافته است ؛ پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کرده و از بازی نهایت لذت را ببرید.


قابلیت های کلیدی بازی SBK-09 Superbike World Championship :
- گرافیک فوق العاده بالای بازی
- صحنه های شبیه سازی شده نزدیک به واقعیت
- صداهای بسیار زیبا و هماهنگ با تصاویر
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره یا چند نفره ( تا 8 نفر )
- انجام بازی به صورت های مختلف
- امکان انتخاب موتور دلخواه
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- GamePlay بسیار جذاب
- مناسب برای سنین مختلف
- سهولت در اجرا ، نصب و انجام بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



برچسب ها : ,
نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:17

    دانلود Need For Speed : Shift 2 Unleashed نهایت سرعت و هیجان


    پس از گذشت چیزی حدود 2 سال از ارائه نسخه ای از این بازی بالاخره نسخه دوم یا هفدمین نسخه از سری بازی های نیاز به سرعت با نام Need For Speed : Shift 2 Unleashed  انتشار یافت. بازی فوق العاده جذابی که بازهم EA Games زحمت انتشار آن را کشیده و Slightly Mad Studios کار ساخت و توسعه آن را انجام داده است. این سری که به مانند مدل قبلی تقریبا یک شبیه ساز برای رانندگی در نهایت سرعت است از موتور گرافیکی پیشرفته تری بهره می برد که واقعا جذابیت را در بازی دو چندان کرده است. در نسخه یک هم گرافیک بالای بازی در همان نگاه اول خودنمایی می کرد و ماشین هایی که همه آنقدر جذاب و نزدیک به واقعیت شبیه سازی شده بودند که کاربران را به دنیایی دیگر هدایت می کردند اما در Shift 2 همه این هیجان ها با استفاده از یک سری تغییرات از جمله جذاب تر شدن تصادفات که بسیار نزدیک به واقعیت شده است ؛ اتومبیل های واقعی تر و بسیاری گزینه های دیگر از جمله طبیعی تر شدن رانندگی در این نسخه از مواردی هستند که در همان اولین دور از بازی می توان به وضوح به آن ها پی برد.
    در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.

    نام بازی: Need For Speed : Shift 2 Unleashed
    پلتفورم : PC
    ژانر: رانندگی
    موعد انتشار: 2011نوع فایل : ایمیج دی وی دی زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, Frenchفرمت ایمیج: ISO
    درجه بندی سنی : +۱۸قابلیت آنلاین: داردناشر : Electronic Arts سازنده : Slightly Mad Studiosکرک : دارد حجم بازی : 6.59 گیگابایت

    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:15

    دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی


    بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز نیاز به سرعت یا همان Need For Speed منتشر شد. بازی فوق العاده جذابی که از سال های گذشته تا به این نسخه هواداران زیادی را جذاب خود کرده است و با توجه به پیشرفت هایی که سال به سال در این بازی مشاهده می گردد به تعداد کاربران هم افزوده می شود. این نسخه که Need for Speed The Run نیز نام دارد به همان سبک نسخه های قبلی ساخته شده و شامل جدیدترین مدل از انواع خودروهاست که با نهایت گرافیک و با تلفیقی از صداهای واقعی نسخه جدید از نیاز به سرعت را پدید آورده اند.
    شبیه سازی های فوق العاده طبیعی جاده ها ، ماشین ها و دیگر اجزای بازی کاربران را به دنیای واقعی مسابقات خواهند برد. شهرهای مختلف ایالات متحده در این بازی درگیر خواهند شد و Jack که نقش اول بازی را ایفا می کند پس از این که بارها به دست پلیس ها به زندان می افتد بازهم به دنبال آن است که با جمع کردن افراد مختلف در زمینه مسابقات شبانه سرعت های سرسام آور را به جاده های نیویورک و سان فرانسیسکو بیاورند. البته بخش های زیادی از بازی به کاربر هم بستگی دارد ؛ Jack تنها یک کاراکتر است و اینجاست که کاربر باید نقش خود را خوب بازی کند تا با پیروز شدن در مسابقات مختلف اتومبیل های جدید و مدرن تری را برای خود دست و پا کند. The Run البته تفاوت های فراوانی هم با نسخه های قبلی دارد و آن هم پیاده شدن راننده از خودروست. این پیاده شدن هرچند برای انجام کارهای ساده امکان پذیر می شود اما به هرحال جز جالب ترین تغییراتی است که این نسخه به خود می بیند. گرافیک بازی تقریبا کم نظیر و در نوع بازی های ماشین سواری بی نظیر است.
    این نسخه نسبت به قبل سخت تر شده است ، دیگر با هربار Takedownشدن می بایست با مرحله بازی خداحافظی نمود البته از یک جنبه هم مثبت است چرا که می توان دیگر رقبا را که با هوش مصنوعی بازی قوی تر هم شده اند را از مراحل مختلف مسابقات کنار زد. پلیس ها هم کمی بی حوصله شده اند ، با اولین خطا و ظاهر شدن کاربر در مدار پلیس ها ماشین ها و هلیکوپتر ها بر فراز خودرو کاربر سبز می شوند و از هر دری برای متوفق کردن کاربر وارد می شوند و خوب این مورد هم یکی از نکات جالبی است که در Need for Speed The Run به جذاب تر شدن بازی کمک می کند.
    نسخه جدید و کامل این بازی را برای دانلود در ادامه مطلب قرار داده ایم. شما کاربران سایت آسان دانلود می تواند با دریافت این نسخه از بازی های نیاز به سرعت نهایت هیجان را در جاده های مختلف و در آب و هواهای گوناگون کشور آمریکا تجربه کنید.

    نام بازی: Need for Speed The Run
    پلتفورم : PC
    ژانر: اتومبیلرانی
    موعد انتشار: 2011
    نوع فایل : ایمیج اصلی
    زبان: English
    ناشر: Electronic Artsدرجه بندی سنی : +12
    قابلیت آنلاین: دارد
    کرک : دارد
    حجم بازی : 7.93+7.02 گیگابایت

    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:09

    دانلود بازی جذاب Redneck Kentucky The Next Generation Chickens


    همه سعی ما در این بوده تا بتوانیم علاوه بر قرار دادن دانسته های اندک خود به شما کاربران گاهی هم وسایل سرگرمی شما را در قالب بازی هایی فراهم کنیم. بازی هایی که حجم مناسبی داشته باشند و در عوض هم بتوانند شما را در اوقات فراغت سرگرم کنند و حالا با همین هدف بازی جدیدی به نام Redneck Kentucky The Next Generation Chickens را معرفی می کنیم. با این که نامش نسبتا طولانی است اما از حجم مناسبی بهره می برد و با توجه به همین حجم هم گرافیکی قابل قبولی دارد. موزیک های دلنشینی همراه بازی گنجانده شده اند که در طول انجام هر مرحله اجرا می شوند این موزیک ها جذابیت بازی را دو چندان خواهند کرد. موضوع ساده بازی از جمله خصوصیت های بارز آن است ؛ کاربر در این بازی نقش یک جوجه را بازی می کند که در هر مرحله با تیراندازی به سمت اهداف مختلف قصد دارد تا به مراحل بعدی قدم گذاشته و در نهایت به هدف خود یعنی بدست آوردن دنیای بازی دست پیدا کند. این بازی تا حدودی هم نکات آموزشی دارد چرا که لغاتی که در بازی استفاده می شوند کاملا به صورت انگلیسی بوده و کودکان می بایست سعی کنند تا هریک از کلمات را درک کنند. بازی Redneck Kentucky The Next Generation Chickens برای سنین مختلف مناسب بوده و اکثر کاربران می توانند با آن سرگرم شوند.

    قابلیت های کلیدی بازی Redneck Kentucky The Next Generation Chickens :- گرافیک مناسب نسبت به حجم بازی
    - موزیک های موجود در بازی
    - ژانر تیراندازی به اهداف
    - مناسب برای سنین مختلف
    - اول شخص بودن بازی
    - عدم نیاز به آشنایی برای انجام بازی
    - مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:08

    دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood


    ابتداعا لازم می دانم در مورد یک سری اهداف جدید توضیحات کوتاهی را بیان کنم. با روند پیشرفت کاربران در دنیای مجازی اینترنت و فراگیرتر شدن بازی های رایانه ای قصد داریم از این پس بازی هایی که مورد پسند کاربران هستند را در سایت قرار دهیم تا کاربرانی که به اینترنت های پرسرعت دسترسی دارند بتوانند آن ها را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنند. سعی خواهد شد ابتداعا بازی ها تست شده و سپس برروی سایت قرار گیرند ؛ در اولین پست برای این دست بازی ها قصد داریم بازی بسیار جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood را پبش کش کنیم.
    بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه PC  بازی جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood عرضه گردید. پس از موفقیت دو نسخه قبلی از این بازی Ubisoft طرح جدیدی را ارائه کرد تا بازهم کاربران بتوانند با سفر در تاریخ به حقیقت هایی که در بازی گنجانده شده اند دست پیدا کنند. گرافیک این نسخه از بازی نسبت به دو مدل قبلی با پیشرفت بسیار چشم گیری روبه رو شده است. کیفیت و حرکات تمامی اجزا در بازی کم نظیر است ؛ هرچند سبک بازی به مانند نسخه های قبل است اما آنقدر داستان بازی هیجان انگیز شده که مطمئنا کاربرانی که دو نسخه قبلی را بازی کرده اند به دنبال این نسخه هم خواهند آمد. این نسخه در سال 1500 اتفاق می افتد و دقیقا ادامه نسخه 2 است ؛ از همان لحظه ای که Ezio قاتل اصلی پدرش را می کشد Brotherhood آغاز می شود و سپس به ویلایی که در نسخه 2 ساخته باز می گردد و پس از دیدار با مادر و خواهرش قسمت سوم از بازی کلید خواهد خورد.
    برخلاف نسخه های قبل که در چند شهر مختلف بازی رقم می خورد در این نسخه تنها در شهر رم بازی اتفاق می افتد و همان Ezio است که نقش اول بازی را ایفا می کند ؛ ولی در Brotherhood افراد جدیدی هستند که به او کمک می کنند تا به هدف خود دست پیدا کند. اسلحه ها کاملا بهبود یافته و جدید شده اند ؛ توپ ها ، شمشیرها جدید ، تیر و کمان ، دارت زهرآگین ، چاقوی ضامن دار ، بادبزن تیغ دار و چندین و چند اسلحه دیگر که به کاربر کمک می کنند تا به وسیله آن ها و کشتن دشمنان از خود و دوستانش دفاع کند.
    Assassin’s Creed: Brotherhood از GamePlay بسیار جدیدتر و البته قدرتمندتری بهره می برد ؛ صحنه های بازی کاملا متفاوت شده اند و حرکات بسیار نزدیک به واقعیت هستند ؛ برای مثال در صحنه های مختلف بازی Ezio با شمشیر در حال جنگ با دشمنان است و با دست دیگر با شلیک تیرهای کوچک فرد دیگری را خواهد کشت. این یعنی که مقابله با دشمنان به واسطه مدل های جدید جنگ بسیار آسان تر شده است ؛ ترفندهای جدیدی اضافه شده که مثلا کاربر می تواند بر خلاف نسخه های قبل از پاهایش هم در جنگ ها استفاده کند ؛ یعنی با پاها به بدن دشمنان ضرباتی را وارد کند.
    اسب سواری در این نسخه فوق العاده بهتر شده است ؛ استفاده از دو موتور در بازی و طبیعی تر شدن حرکات و البته ساده تر اجرا شدن بازی هم از نکات مهمی هستند که در Assassin’s Creed: Brotherhood به چشم می خورند ؛ این نسخه به سبب استفاده از تکنولوژی های جدید نسبت به نسخه های قبلی از منابع سیستم استفاده کمتری می کند ، یعنی برای کاربرانی که از لپ تاپ استفاده می کنند اگر دو نسخه را تست کنند متوجه خواهند شد که گرمایی که حاصل از اجرای این نسخه می شود بسیار کمتر از گرمایی است که در اجرای نسخه 2 تولید می شود.
    حالا ما این بازی را در سایت قرار داده ایم تا کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند بازی را دانلود کرده و در ایام تعطیلات سال نو و در اوقات فراغت از انجام بازی نهایت لذت را ببرند. 


    نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
    ژانر: اکشنپلتفورم : PC
    سال انتشار: 2011نوع  فایل : ایمیج از دی وی دی بازیزبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
    فرمت ایمیج: ISOناشر: Ubisoftحمایت توسط : Ubisoft Montrealدرجه بندی سنی : +18قابلیت آنلاین: دارد
    کرک : داردحجم بازی : 7.8 گیگ

    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:06

    دانلود رایگان بازی Crysis 2


    بالاخره پس از کش و قوص های فراوان و تبلیغات بسیار در مورد یک بازی انتشار آن در اینترنت آغاز شد. پس از این که نسخه بتا یا آزمایشی Crysis در اینترنت و محیط مجازی انتشار یافت کاربران فکر نمی کردند به این زودی ها نسخه نهایی این بازی فوق العاده جذاب منتشر شود. بازی جذابی که دومین نسخه از سه گانه ی بازی هایی است که قرار است کاربران را سرگرم کند. گرافیک فوق العاده بالای بازی که سازندگان آن تلاش های فراوانی را در بهبود آن داده اند جز اولین و کلیدی ترین نکاتی است که مطمئنا در همان نگاه اول هم Player ها به آن واقف خواهند شد. Crysis 2 توسط استودیو Crytek تهیه شده و توسط کمپانی بزرگ Electronic Arts یا EA انتشار یافته است. داستان بازی دقیقا سه سال پس از اتفاقات نسخه اول انجام می پذیرد و کاربر باید در نقش یک نجات دهنده ظاهر شود. در سال 2023 می بایست شهرهایی که توسط بیگانگان فضایی تسخیر شده اند آزاد شوند ؛ هرچند کار بسیار سخت و دشواری به نظر می رسد اما با امکانات جدیدی که به این نسخه از بازی اضافه شده می توان با کمی دقت و سرعت عمل دشمنان را شکست داد. عکس های منتشر شده از نسخه دوم این بازی حاکی از گرافیک کم نظیر و شاید هم بی نظیر بازی است که با موتور CryEngine 3 مطمئنا کم نظیرتر خواهد شد.
    قابلیت های متعددی هم به خود بازی اضافه شده ؛ زوم 60 برابر ، مقاوم تر شدن نقش اول بازی در مقابل دشمنان ، نسل جدیدی از لباس ها که در این نسخه رونمایی شده است ، افزایش 20 درصدی ذخیره انرژی و بسیار نکات دیگر که تنها می توان در طول انجام بازی به آن ها پی برد.
    همه چیز آماده شده است تا شما کاربران نسخه ی کامل این بازی را به همراه کرک و با لینک مستقیم از سایت آسان دانلود دریافت کنید. با توجه به این که EA Games  در سایت رسمی خود تاریخ انتشار را 22 مارچ اعلام کرده بود تنها 6 روز پس از انتشار رسمی این بازی فوق العاده ، کاربران می توانند آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کنند.


    نام بازی: Crysis 2
    پلتفورم : PC
    ژانر: اول شخص تیراندازی
    موعد انتشار: 2011نوع فایل : ایمیج دی وی دی زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, Frenchفرمت ایمیج: ISOناشر: Electronic Artsموتور گرافیکی: CryEngine 3حمایت توسط : Crytek Studiosدرجه بندی سنی : +۱۸قابلیت آنلاین: داردکرک : دارد حجم بازی : 6.86 گیگابایت

    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:05

    دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی


    بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
    اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.


    نام بازی: Arma 2 : Reinforcements
    پلتفورم : PC
    ژانر: اول شخص تیراندازی
    موعد انتشار: 2011
    نوع فایل : ایمیج دی وی دی
    زبان: Russian, English
    فرمت ایمیج: ISOناشر: E-Frontier
    حمایت توسط : Bohemia Int
    درجه بندی سنی : +۱۸قابلیت آنلاین: دارد
    کرک : از پیش کرک شدهحجم بازی : 6.36 گیگابایت

    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • تاریخ : 21 فروردین 1391 | زمان : 20:02

    دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی


    یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند.
    این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.


    نام بازی: Operation Flashpoint Red Riverپلتفورم : PCژانر: تیراندازیموعد انتشار: 2011
    نوع فایل : ایمیج دی وی دی
    زبان:  English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Codemasters
    حمایت توسط : Codemastersدرجه بندی سنی : +۱۸
    قابلیت آنلاین: داردکرک : دارد
    حجم بازی : 4.36 گیگابایت

    برچسب ها : ,
    نویسنده : م.ج.سپاهی | نظرات ( 0 )

  • دانلود و اطلاعات بیشتر ...
  • شماره صفحه

    صفحه قبلی صفحه بعدی
    
    تبلیغات
    موزیک پلیر اپل آی پاد شافل
    ست اصلاح موی جاست تریم
    ساعت طرح استورم مدل MK2 Curcuit
    قلم لکه گیر لباس Gonal
    اطلاعات
    • آمار کاربران
    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 5

    • آمار مطالب
      کل مطالب : 78
      کل نظرات : 10

    • آمار بازدید
    • بازدید امروز : 2568 نفر
    • باردید دیروز : 162 نفر
    • بازدید ماه : 2729 نفر
    • بازدید سال : 2567 نفر
    • بازدید کلی : 28060 نفر
    • ورودی امروز گوگل : 289 نفر
    • ورودی گوگل دیروز : 0 نفر

    تبادل لینک هوشمند
    کدهای اختصاصی
    آرشیو
    تبلیغات متنی